Destek

Arızalı olduğu tespit edilen ürünleri mutlaka sevk irsaliyesi ile gönderiniz. Tamir/Bakım ekibimiz tarafından arıza takip formu düzenlenerek teslim alınan ürünlerin kontrolü yapıldıktan sonra arızası giderilir ve yenisi ile değiştirilebilir. Lütfen farklı taleplerde bulunmayınız.

Servis hizmet süresi en fazla 30 işgünüdür. Servis hizmet süresine mütabiken 90 takvim işgünü içerisinde alınmayan üründen firmamız sorumlu değildir.

Montaj, kullanıcı veya yetkisiz kişilerin müdahalesi sonucu oluşan arızalar garanti kapsamı dışındadır. Teknik servis ve yedek parça bedeli talep edilerek tamir edilir.

Perpa Ticaret Merkezi B Blok
Kat:8 No:1126 Şişli / İSTANBUL
444 1 005 - (0212) 221 18 66
Facebook
Twitter
Youtube